Loppispremiär och Äppelträden!

Igår var jag på loppis, men besökte min första uteloppis för i år, redan söndagen innan.
Årets ute-loppis-premiär alltså :). Var fett taggad :) ;), Försöker ju spara alla småpengar under året i en bössa som jag sen kan använda på loppisarna, har inte sparat så länge i år men fyllde min nya lilla fladdermusbörs med det jag hade och det räckte långt faktiskt. Fynd kommer i eget inlägg. Efter loppisen var vi en stund hos min Moster igen jag passade på att sniffa på alla syrener som slagit ut där, så vackra! På hemmaplan igen så satt jag bara ett tag på trappen och tittade på mina fynd och så :). Sen gick jag för att fånga äppelträdens blommning innan den var över. Det var förra söndagen i stora drag det :).
 
I bilen, redo att fynda! (Solglasögonen fyndade jag på vinterrean för övrigt, 20 kr bara!)
 
 
Småpengar är en "loppares" bästa valuta!
 
 
Loppisfältet! Det var flera rader med säljare, det är då det är som bäst :)!
 
 
Spenderade någon timme och hittade mycket fint, sen hoppade vi in i bilen igen
 
 
Åkte till Moster och syrenerna
 
 
Framåt kvällen vi var hemma igen med våra blommor :)
 
 
Jag älskar dom, kan man ta nog med bilder eller se på dom för mycket, tror inte det!
 
 
😍😍😍
 
 
Hela trädet surrar av små söta hummlor också, ser så mjuka och gulliga ut!
 

Kommentera här: