Tully, Malin och Stockholm!

I lördags blev det bio med Malin!
Jag fick välja film och det blev "Tully", och den va väl bra. Asså det var inte så att man gick där ifrån och ba "Shit vilken bra film", liksom men den var ju inte dålig heller, helt okej :). Den handlade om en familj och framför allt mamman (som spelas av Charlize Theron). Dom ska precis få sitt tredje barn och det tillsammans med alla vardagsproblem blir lite för mycket.. Det är då det anställs en natt-nanny. Vill ni veta mer så får ni se filmen ;), men kan ju säga att filmen bjuder på en del överaskningar ;). Efter filmen så satt vi en stund  vid "Björns Trädgård", tills det kom en snubbe med en öl i ena handen och en joint i andra.... Vi artighets konverserade och lite sånt för han var ju inte hotfull eller så. Men sen ursäktade vi oss och gick. Satt en stund på en bar och tog tid på oss när vi gick mot bussen. Fin kväll!
 
 Filmpostern för "Tully"
 
 
I biosalongen, var bara vi och några få andra där, ingen framför oss
 
 
Efteråt när Malin va på toa och jag, lite lagom casual, checkade fejjan så att allt satt där det skulle (och med allt menar jag mest sminkmässigt 😜)
 
 
Ute i ljuset igen! och såg ett nedra schysst hallon med skäggstubb!
 
 
Såg grafitti också!
 
 
Blev perfekt "backdrop", jag menar matchade ju till och med läppstiftet!
 
 
Snyggt!
 
 
Vackert med blommande kastanjeträd överallt!
 
 
Sen slog vi oss ned vid parken en stund då
 
 
Solen började gå neråt
 
 
Efter att ha lämnat vår "nya vän" och började gå. Så fint när det växer såhär på träden tycker jag!
 
 
Tog en paus på ett betonglejon medan Malin grejade med mobilen och jag lekte med min ;)
 
 
Såg detta söta skyltfönster (som tillhör "Monki" - butiken), nånstans där emellan satt vi på baren med blev inte givande bilder därifrån så skippar det helt enkelt.
 
 
Nästa betonglejonshäng
 
 
Du och jag Malin, du och jag ♥
 
 
Finaste väskan i  "Glitter"s skyltfönster, vill ha? Om jag vill!!
 
 
Solen sänkte sig ännu mer och det var dags att åka hem. God Natt Stockholm
 

Kommentera här: