Pappsens Dag!

Hej!

Nu vad det ett tag sen :/... Inte bra :(. Jag har haft lite medecinerings problem. Glömde upenbarligen att ta min tablett igår. Följden är en nedra massa specialeffekter i huvudet, yr som en fyllkaja, varm som en nykokt potatis och en massa annan skit.. Måste vara mer ordentlig med medecinerna!

Jag har en hel del att uppdatera så om det inte händer något oväntat så kommer det nog ploppa upp en hel del på bloggen idag.

Var uppe rätt tidigt för att ordna för pappsen. Är verkligen glad att jag kunde göra det! innan hans senaste operation var jag verkligen rädd att han inte skulle vara hos mig (oss), längre.

Så tack pappa för att du finns♥

Kommentarer:

1 - Alexandra!:

Oj, så du har inte alls mått bra de senaste dagarna? Jag hoppas du mår bättre nu!



Mysigt med fikat där. :)

2 Sandra:

Svar - Alexandra!: Nä mådde inte så bra man ska inte slarva med medeciner... Tack.

Japp mysigt :).

Kommentera här: