Jul Guide till Cocoo.se!

Inlägget är i samarbete med Cocoo.se
Alla bilder och produkter från Cocoo.se
 
Jag gjorde en denna guide på julbloggen, men tänkte att jag lägger in den här också :)
Jag tänkte jag tipsa om några vackra smycken som man kan pryda sig med på den stora dagen, Julafton alltså ;) :). En liten julguide liksom :). Alla smycken kommer från Cocoo.se. Ni har ju en rabattkod också! Ange "XMAS20" i kassan så får ni 20% rabatt på ordinarie priser till och med den 13 December :D! Perfekt för julklappshandlingen eller om ni fastnar för något av mina tips ;).
 
Det finns verkligen jätte mycket vackert som skulle passa till Jul-looken, så det har varit svårt att välja! Men här är i alla fall några av mina favoriter i både den extravaganta och den lite mer sparsmakade stilen :). Klicka på bilderna för direktlänkar :).
 
Vi börjar med smyckena som ligger någonstans mitt emellan sparsmakat och extravagant.
 
Det finns många variationer på starssörhängen med vita och röda stenar på Cocoo.se. Och det det passar ju råbra till julen ;)! Här är två av dom!
 
 
 
 
Vill man köra lite mer klassisk stil så är det ju fint med dessa. Dom är enkla men syns ändå. Tycker att vitt, guld/champagne eller rött passar bäst till jul.
 
 
  
 
Var ju tvungen att ta med dom här stjärnformade örhängena! Lite kaxiga med samtidigt klassikt med stärnor ju!
 
 
 
Tasselarmband i passande färger ger en lyxig julkänsla. Tassels förknippas kanske mer med hippie och bohemstilen, men kan gå åt det lyxiga hållet också om man tänker mer jul i finrummet med kandelabrar, kristallkronor, tasselbeprydda kuddar och tjocka sametsgardiner.
 
 
 
 
Nu tar vi lite mer sparsmakade örhängn innan vi går på det mer extravaganta ;).
 
Söta små guldstjärnor runt halsen passar väldigt fint till julen. Sött och snyggt men skriker inte på uppmärksamhet liksom.
 
 
Enkla, eleganta örhängen. Är ju fint med lite "lättare", smycken om man har en väldigt pampig klänning till exempel.
 
 
Detta söta armband kanske inte är så juligt egentligen men tycker det blir det när man har på sig det på julen.
 
 
Nu kör vi extra allt :D!
 
Maffigt halsband i julens färg! köper man det får man även ett par matchande örhängen till!
 
 
Extremt glittriga strassörhängen, har själv ett par fast i silverversion.
 
 
Mer strass, mer guld, mer mer mer! ;)
 
 
Men det finns pampiga örhängen i rött också! Dessa har allt! Den röda färgen, Blinget och en lyxig tassel!
 
 
 
Avslutar med det blingiaste smycket av dom alla! Detta halsband kommer ju ingen missa! Det beskrivs som ett blomsterhalsband på hemsidan men jag tycker att på vinter kan det lika gärna va snöflingor eller iskristaller ;)
 
 
Det var min Guide till julens smycken på Cocoo.se. Hoppas att ni gillade den och kanske fastnat för något tips. Glöm inte att använda rabattkoden om ni handlar! :). Om ni vill kan ni kolla in mina senaste tilskott från Cocoo.se här :).

Kommentarer:

1 Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom:

<så fint

Svar: Å va kul att du gillar den :)!!
Sandra Rosén Dahlgren

2 sarah :

fina smycken

Svar: Visst är dom :)! Kul att du gillar dom :)!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: