Ädelstensask!

I det här inlägget skrev jag om denna ask.
och det var ju ett antal veckor sen..... så tycker att det är på tiden att jag visar den nu ;). Köpte den på "Stadsmissionen", Det var lite skumt för det var en massa prislappar på den.. Dom flesta stod det 55 kronor på men på en stod det 20 kronor, så jag proppsade på den såklart och så blev :). På tal om prislappar så satt orginallappen kvar också. På den stod det 79.90, och av designen på den, att dömma så kommer asken från "H&M", från början. Hade ju vart roligare om den var en gammal lite halv antik sak men "H&M"-fynd duger för mig ;)! 
 
Jag diggar den skarpt, tycker den ser ut som en ädelsten eller diamant :)!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Men åh, så fin ju!

Svar: Ja :D, va kul att du gillar den :D!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: