Roadtrip - Århus Strand!

Nu är det hög tid att fortsätta med reseinläggen!
Dom första delarna kan läsas här, här, här, och här. Så efter några småkaotiska dygn körde vi alltså vidare till Århus. Där skulle vi få sova hos min Syster och hennes Kille som bor där för tillfället. Vi skulle hämta upp min syster efter jobbet och sen åka hem till henne tillsamans. Men när vi kom fram till Århus var det några arbetstimmar kvar för henne. Så efter att ha åkt runt lite på måfå så körde vi till stranden. Svårt bra beslut tycker jag! Va så rofyllt och avslappnande att bara sitta där och ta det lungt.
 
Stranden och en bit av staden där långt borta.
 
 
Fanns många fina stenar, snäckor och andra sjörelaterade ting och varelser.
 
 
Här är jag då, fett avslappnad och på jakt efter strandfynd.
 
 
Det var så coolt för ovanför stranden fanns det typ som en led med jättefin natur.
 
 
Och för tillfället fanns det också konst lite här och var efter sträckan. Denna är av konstnären "Sarah Sze", (mycket coolare i verkligheten).
 
 
Och jag är såååååå ledsen! För jag hade ju tänkt att se alla konstverken, men när jag skulle göra det så var dom borttagna :( :(, så himmla ledsen!!

Kommentera här: