Roadtrip - Strandområdet!

Det blev en långdragen blogghistoria
det här med roadtripen. Men det här är i alla fall näst sista delen tror jag :). om du vill läsa från början så går det bra att göra det via följande länkar ;) Del 1, Del 2, Del 3, Del 4, Del 5, Del 6,och Del 7. Efter stadsbesöket i Århus tog jag och en till i resesällskapet en tur till strandområdet, där hälsade vi på hjortarna som jag skrev om i Del 7, sen promenerade vi lite i "skogsområdet bredvid och ovanför stranden och på själva stranden där vi även plockade snäckor och andra strandfynd. Älskar det området fanns så många olika element, så vacker och coolt också!
 
Ett vackert träd, vid promenadleden
 
 
Leden gick lite upp och ner så ibland gick man precis bredvid stranden och ibland gick man ovanför
 
 
Och en bit väldigt speciell stig med fler snirkliga träd
 
 
Ett litet vattenfall fanns det också, bakom löven..
 
 
Jag och vattenfallet ;)
 
 
Stranden var ju väldigt lång så fanns mycket plats för den här coola bryggan till exempel.
 
 
Klassiska strandelement :)
 
 
Snäckorna som jag nämnde ;)
 

Kommentarer:

1 madabouttea.se:

Så mysigt!

Svar: Ja det var det verkligen, så mycket fint och coolt att göra och titta på i ett och samma området! Är helt förtjust :)!
Sandra Rosén Dahlgren

2 Jessica Högberg:

Har man så där vackra bilder får man göra hur många delar man vill=))

Svar: Å tack så jätte mycket det var fint sagt :)!!
Sandra Rosén Dahlgren

Kommentera här: