Roadtrip - Hej då Danmark!

Nu knyter vi ihop säcken på sommarens Danmarks resa
innan jag börjar på nästa ;). Även om det kan dyla upp lite inköp från sommarresan fortfarande.. LNu följer länkar till dom första delarna, Del 1, Del 2, Del 3, Del 4, Del 5, Del 6, Del 7 och Del 8. Vi lämnade ett regntungt och dimmigt Århus Med färjan, Jag var väldigt trött så efter en kort titt ute på däck, så somnade jag helt oplanerat i ett säte.. Jag fortsatte att sova en stund i bilen också. Men när jag vakande kände jag för att skapa lite och började rita av några utav resans stranfynd. En gång när vi stannade för toalettpaus, va jag tvungen att besöka en utav dom vidrigaste toaletterna jag någonsin har sett! Det var lukten, det luktade så starkt och liksom ruttet av urin, asså det var verkligen hemskt!! När jag kom ut, luktade det fortfarande det satt kvar i näsan och i kläderna, VIDRIGT! Jag sköljde munnen och sprejade parfym och ja allt jag kunde för att få bort det, usch säger jag bara! Vi åkte och åkte och framemot natten så var vi hemma igen, alltid lika skönt att komma hem från en resa tycker jag :)!
 
Grått och vått...
 
 
Här står jag och försöker hålla mig vaken ;)..
 
 
w.i.p snäckporträtt ;)
 
 
Mitt lilla hörn under färden :)
 
 

Kommentera här: